Belföld

A NAV felméri az adózók véleményét az online ügyintézésről

Woman working on laptop online

A Nemzeti Adó- és Vámhivatal (NAV) felméri az adózók véleményét az online ügyintézésről, a visszajelzések segítik a hivatalt ügyintézői felületeinek fejlesztésében – közölte a hivatal pénteken az MTI-vel.

    A közleményben kiemelték, a hatóság arra kíváncsi, hogy az ügyfelek milyen ügyeket intéznének online, melyik felületet használnák a legszívesebben, például az interneten elérhető ügyfélportált, vagy az applikációt, a NAV-Mobilt, vagy mindkettőt.
    A kérdőív olyan adóügyeket sorol fel, amelyek a legtöbb adózó életében előfordulhatnak.
    Fontos, hogy minél több visszajelzést, információt kapjanak az adózók elképzeléseiről, mert ezek hatással lehetnek a jövő fejlesztéseire – írják a közleményben.
    A kérdőív a NAV honlapján a
https://nav.gov.hu/oldalak/adokonzultacio-felmeres linken érhető el – közölte a Nemzeti Adó- és Vámhivatal.

MTI

A kiemelt kép illusztráció/Envato Elements



- Hirdetés -

Hasonló bejegyzések

Jövőre kilenc százalékkal nő a minimálbér

cs3_szerk2

Orbán Viktor: a háború legveszélyesebb két hónapja előtt állunk

cs3_szerk2

A tiszások az EP-ben nyíltan háborúpártiak, lecserélték a magyar zászlót ukrán színekre + VIDEÓ!

cs3_szerk2

Orbán Viktor összehívta a Védelmi Tanácsot

cs3_szerk2

Varga Mihály: a jövő évi költségvetéssel a családokat és a vállalkozásokat is erősítjük

cs3_szerk2

Idénre még több mint negyedmillió szabad járóbeteg időpont foglalható az EgészségAblakban

cs3_szerk2

Farkas Sándor elárulta, mi a véleménye Magyar Péter szidalmairól

cs3_szerk2

Orbán Viktor: Szerbia a legfontosabb ország a magyar biztonság szempontjából

cs3_szerk2

Farkas Sándor: Minden magyar állampolgár véleménye fontos!

cs3_szerk2