Belföld

A NAV felméri az adózók véleményét az online ügyintézésről

Woman working on laptop online

A Nemzeti Adó- és Vámhivatal (NAV) felméri az adózók véleményét az online ügyintézésről, a visszajelzések segítik a hivatalt ügyintézői felületeinek fejlesztésében – közölte a hivatal pénteken az MTI-vel.

    A közleményben kiemelték, a hatóság arra kíváncsi, hogy az ügyfelek milyen ügyeket intéznének online, melyik felületet használnák a legszívesebben, például az interneten elérhető ügyfélportált, vagy az applikációt, a NAV-Mobilt, vagy mindkettőt.
    A kérdőív olyan adóügyeket sorol fel, amelyek a legtöbb adózó életében előfordulhatnak.
    Fontos, hogy minél több visszajelzést, információt kapjanak az adózók elképzeléseiről, mert ezek hatással lehetnek a jövő fejlesztéseire – írják a közleményben.
    A kérdőív a NAV honlapján a
https://nav.gov.hu/oldalak/adokonzultacio-felmeres linken érhető el – közölte a Nemzeti Adó- és Vámhivatal.

MTI

A kiemelt kép illusztráció/Envato Elements

- Hirdetés -

Hasonló bejegyzések

Földrengés Törökországban: Szijjártó Péter bejelentést tett

Pászti Dániel

Elkezdődött a soproni stratégiai kormányülés

tk_arpad

Több mint háromszáz határsértő ellen intézkedtek a rendőrök a hétvégén

tk_arpad

Napos, hideg idő lesz a jövő héten, kemény éjszakai fagyokkal

tk_arpad

A legcsapadékosabb és a második legenyhébb volt az idei január 1901 óta

tk_arpad

Új szabályokra kell odafigyelnie a gazdálkodóknak a támogatások érdekében

tk_arpad

Mentesülhetnek a fel nem használt földgázért fizetendő kötbér alól az önkormányzati cégek

tk_arpad

Mától már csak az új éves autópálya-matricák érvényesek

tk_arpad

Az idei január leghidegebb reggelét mérték hétfőn

tk_arpad

Honlapunk megfelelő működéséhez „sütiknek” nevezett adatfájlokat (angolul: cookie) kell elhelyeznünk számítógépén, Ön bármikor módosíthatja ezeket a beállításokat a böngészőjében. Elfogadom Olvasd tovább