Belföld

A NAV felméri az adózók véleményét az online ügyintézésről

Woman working on laptop online

A Nemzeti Adó- és Vámhivatal (NAV) felméri az adózók véleményét az online ügyintézésről, a visszajelzések segítik a hivatalt ügyintézői felületeinek fejlesztésében – közölte a hivatal pénteken az MTI-vel.

    A közleményben kiemelték, a hatóság arra kíváncsi, hogy az ügyfelek milyen ügyeket intéznének online, melyik felületet használnák a legszívesebben, például az interneten elérhető ügyfélportált, vagy az applikációt, a NAV-Mobilt, vagy mindkettőt.
    A kérdőív olyan adóügyeket sorol fel, amelyek a legtöbb adózó életében előfordulhatnak.
    Fontos, hogy minél több visszajelzést, információt kapjanak az adózók elképzeléseiről, mert ezek hatással lehetnek a jövő fejlesztéseire – írják a közleményben.
    A kérdőív a NAV honlapján a
https://nav.gov.hu/oldalak/adokonzultacio-felmeres linken érhető el – közölte a Nemzeti Adó- és Vámhivatal.

MTI

A kiemelt kép illusztráció/Envato Elements



- Hirdetés -

Hasonló bejegyzések

Mutatjuk, hogyan lesz a szentesieknek és csongrádiaknak is 1 milliós fizetése

cs3_szerk2

Orbán Viktor: azért jöttem, hogy ébresztőt fújjak

cs3_szerk2

Visszavonulót fújt Magyar Péter Strasbourgban, hiába várták az újságírók

cs3_szerk2

Orbán Viktor: az európai versenyképesség hanyatlása a legsúlyosabb kihívás

cs3_szerk2

Vigyázat, szarvasok!

cs3_szerk2

“Szomorúan kel fel a nap e napon, jó emberek hullottak el Aradon”

cs3_szerk2

Alig háromezer ember volt kíváncsi Magyar Péterékre a közmédia elleni tüntetésen + VIDEÓ!

cs3_szerk2

Kaszab Zoltán: Máris a Tisza Párt célkeresztjébe került a rezsicsökkentés

cs3_szerk2

Orbán Viktor: a gazdasági semlegesség célja a családok életszínvonalának megvédés

cs3_szerk2