Belföld

A NAV felméri az adózók véleményét az online ügyintézésről

Woman working on laptop online

A Nemzeti Adó- és Vámhivatal (NAV) felméri az adózók véleményét az online ügyintézésről, a visszajelzések segítik a hivatalt ügyintézői felületeinek fejlesztésében – közölte a hivatal pénteken az MTI-vel.

    A közleményben kiemelték, a hatóság arra kíváncsi, hogy az ügyfelek milyen ügyeket intéznének online, melyik felületet használnák a legszívesebben, például az interneten elérhető ügyfélportált, vagy az applikációt, a NAV-Mobilt, vagy mindkettőt.
    A kérdőív olyan adóügyeket sorol fel, amelyek a legtöbb adózó életében előfordulhatnak.
    Fontos, hogy minél több visszajelzést, információt kapjanak az adózók elképzeléseiről, mert ezek hatással lehetnek a jövő fejlesztéseire – írják a közleményben.
    A kérdőív a NAV honlapján a
https://nav.gov.hu/oldalak/adokonzultacio-felmeres linken érhető el – közölte a Nemzeti Adó- és Vámhivatal.

MTI

A kiemelt kép illusztráció/Envato Elements



- Hirdetés -

Hasonló bejegyzések

Orbán Viktor Románia miniszterelnökével tárgyalt Bukarestben

Szabó Viktor

Gulyás Gergely: Ukrajna azokat zsarolja a kőolajszállítás leállításával, akik következetesen kiállnak a béketárgyalások mellett + VIDEÓ!

Szabó Viktor

Bakondi György: Magyarországnak nem áll szándékában végrehajtani a migrációs paktumot

Szabó Viktor

Deutsch Tamás: a brüsszeli bürokraták politikai háborúskodást indítottak Magyarország ellen

Szabó Viktor

Nyilvánosságra hozták az ez évi felsőoktatási ponthatárokat

Szabó Viktor

Rétvári Bence: Európában egyre nagyobb probléma az illegális migráció

Szabó Viktor

Nézőpont: változatlan pártpreferenciák, minden második magyar Orbán-párti

Szabó Viktor

Szentesi, csongrádi diákok, izgultok már?! Szerdán hirdetik ki a felsőoktatási ponthatárokat!

Szabó Viktor

A kormány 1,3 milliárd forintot biztosít a kórházi klímák javítására

Szabó Viktor