Belföld

A NAV felméri az adózók véleményét az online ügyintézésről

Woman working on laptop online

A Nemzeti Adó- és Vámhivatal (NAV) felméri az adózók véleményét az online ügyintézésről, a visszajelzések segítik a hivatalt ügyintézői felületeinek fejlesztésében – közölte a hivatal pénteken az MTI-vel.

    A közleményben kiemelték, a hatóság arra kíváncsi, hogy az ügyfelek milyen ügyeket intéznének online, melyik felületet használnák a legszívesebben, például az interneten elérhető ügyfélportált, vagy az applikációt, a NAV-Mobilt, vagy mindkettőt.
    A kérdőív olyan adóügyeket sorol fel, amelyek a legtöbb adózó életében előfordulhatnak.
    Fontos, hogy minél több visszajelzést, információt kapjanak az adózók elképzeléseiről, mert ezek hatással lehetnek a jövő fejlesztéseire – írják a közleményben.
    A kérdőív a NAV honlapján a
https://nav.gov.hu/oldalak/adokonzultacio-felmeres linken érhető el – közölte a Nemzeti Adó- és Vámhivatal.

MTI

A kiemelt kép illusztráció/Envato Elements



- Hirdetés -

Hasonló bejegyzések

Az elmúlt 35 év legnagyobb távhőfejlesztési programját indítja el a kormány

cs3_szerk2

Gyurcsány Ferenc: Magyar Péter tudatosan hazudik

cs3_szerk2

Farkas Sándor: a rendszerváltás utáni legnagyobb agrárfejlesztési program részesei vagyunk + VIDEÓ!

cs3_szerk2

Ingyenes kutyaházakra pályázhatnak az állatvédő civil szervezetek

cs3_szerk2

Úgy megijedt egy DK-s képviselő a füstgyertyától, hogy megszavazta a Pride betiltását

cs3_szerk2

Balhé a parlamentben: a Momentum veszélyes akciója miatt sürgős ellátásra szorult egy országgyűlési képviselő 

cs3_szerk2

Ez a kérdés, válasszatok! – Farkas Sándor megmutatta a véleménynyilvánító szavazás szavazólapját

cs3_szerk2

„Unió, de Ukrajna nélkül” – mutatjuk Orbán Viktor 12 pontját!

cs3_szerk2

Sulyok Tamás: a magyarságból rendkívüli emberek, a magyar kultúrából rendkívüli értékek születnek

cs3_szerk2