Belföld

A NAV felméri az adózók véleményét az online ügyintézésről

Woman working on laptop online

A Nemzeti Adó- és Vámhivatal (NAV) felméri az adózók véleményét az online ügyintézésről, a visszajelzések segítik a hivatalt ügyintézői felületeinek fejlesztésében – közölte a hivatal pénteken az MTI-vel.

    A közleményben kiemelték, a hatóság arra kíváncsi, hogy az ügyfelek milyen ügyeket intéznének online, melyik felületet használnák a legszívesebben, például az interneten elérhető ügyfélportált, vagy az applikációt, a NAV-Mobilt, vagy mindkettőt.
    A kérdőív olyan adóügyeket sorol fel, amelyek a legtöbb adózó életében előfordulhatnak.
    Fontos, hogy minél több visszajelzést, információt kapjanak az adózók elképzeléseiről, mert ezek hatással lehetnek a jövő fejlesztéseire – írják a közleményben.
    A kérdőív a NAV honlapján a
https://nav.gov.hu/oldalak/adokonzultacio-felmeres linken érhető el – közölte a Nemzeti Adó- és Vámhivatal.

MTI

A kiemelt kép illusztráció/Envato Elements



- Hirdetés -

Hasonló bejegyzések

A Balatonba fulladt egy fiatal férfi 

Szabó Viktor

Orbán Viktor Donald Trumppal tárgyalt a béke lehetőségeiről

Szabó Viktor

Ennél jobb hír nem kell mára: jó pálinkaszezont ígér az idei gyümölcstermés

Szabó Viktor

Melegben végzett munka esetén védőitalt kell biztosítani

Szabó Viktor

Nagy Márton: minden várakozást felülmúlt az infláció júniusi mérséklődése

Szabó Viktor

Lejár a határidő a plakátok eltávolítására

Szabó Viktor

Orbán Viktor: béke akkor lesz, ha valaki megcsinálja

Szabó Viktor

Orbán Viktor határidőhöz kötött tűzszünet megfontolását kérte Zelenszkijtől

Szabó Viktor

Orbán Viktor: vigyük közelebb a kontinensünket a békéhez!

Szabó Viktor