Belföld

A NAV felméri az adózók véleményét az online ügyintézésről

Woman working on laptop online

A Nemzeti Adó- és Vámhivatal (NAV) felméri az adózók véleményét az online ügyintézésről, a visszajelzések segítik a hivatalt ügyintézői felületeinek fejlesztésében – közölte a hivatal pénteken az MTI-vel.

    A közleményben kiemelték, a hatóság arra kíváncsi, hogy az ügyfelek milyen ügyeket intéznének online, melyik felületet használnák a legszívesebben, például az interneten elérhető ügyfélportált, vagy az applikációt, a NAV-Mobilt, vagy mindkettőt.
    A kérdőív olyan adóügyeket sorol fel, amelyek a legtöbb adózó életében előfordulhatnak.
    Fontos, hogy minél több visszajelzést, információt kapjanak az adózók elképzeléseiről, mert ezek hatással lehetnek a jövő fejlesztéseire – írják a közleményben.
    A kérdőív a NAV honlapján a
https://nav.gov.hu/oldalak/adokonzultacio-felmeres linken érhető el – közölte a Nemzeti Adó- és Vámhivatal.

MTI

A kiemelt kép illusztráció/Envato Elements



- Hirdetés -

Hasonló bejegyzések

A Nézőpont Intézet felmérése szerint vezet a Fidesz–KDNP 46 százalékkal, a Tisza Párt 35 százalékos

cs3_szerk2

Orbán Viktor: ha sikerül a bábkormányt hatalomra juttatni, végre kell hajtani, amit Brüsszel akar

cs3_szerk2

Farkas Sándor: erkölcsi parancs emlékezni a hősökre

cs3_szerk2

Orbán Viktor: brüsszeli bábkormányt akarnak Magyarország nyakába ültetni + VIDEÓ!

cs3_szerk2

Gulyás Gergely: 1956 legnagyobb tanulsága, hogy a szabadságért érdemes küzdeni

cs3_szerk2

Tovább erősödnek az agrárkapcsolatok Magyarország és Laosz között

cs3_szerk2

Orbán Viktor: Brüsszel helytartóként működő kormányt látna szívesen Budapesten (VIDEÓ)

cs3_szerk2

Elhunyt Potápi Árpád János nemzetpolitikáért felelős államtitkár

cs3_szerk2

Elhunyt Kozma Imre atya, a Magyar Máltai Szeretetszolgálat alapító elnöke

cs3_szerk2