Belföld

A NAV felméri az adózók véleményét az online ügyintézésről

Woman working on laptop online

A Nemzeti Adó- és Vámhivatal (NAV) felméri az adózók véleményét az online ügyintézésről, a visszajelzések segítik a hivatalt ügyintézői felületeinek fejlesztésében – közölte a hivatal pénteken az MTI-vel.

    A közleményben kiemelték, a hatóság arra kíváncsi, hogy az ügyfelek milyen ügyeket intéznének online, melyik felületet használnák a legszívesebben, például az interneten elérhető ügyfélportált, vagy az applikációt, a NAV-Mobilt, vagy mindkettőt.
    A kérdőív olyan adóügyeket sorol fel, amelyek a legtöbb adózó életében előfordulhatnak.
    Fontos, hogy minél több visszajelzést, információt kapjanak az adózók elképzeléseiről, mert ezek hatással lehetnek a jövő fejlesztéseire – írják a közleményben.
    A kérdőív a NAV honlapján a
https://nav.gov.hu/oldalak/adokonzultacio-felmeres linken érhető el – közölte a Nemzeti Adó- és Vámhivatal.

MTI

A kiemelt kép illusztráció/Envato Elements



- Hirdetés -

Hasonló bejegyzések

Elhunyt Lehoczki-Spider László, a legendás mentőkutya, Mancs gazdája

cs3-szerkeszto

Orbán Viktor: azért utazok Moszkvába, hogy biztosított legyen Magyarország energiaellátása

cs3-szerkeszto

Orbán Viktor: Felgyorsítjuk a magyar–szerb olajvezeték megépítését

cs3-szerkeszto

Végre, jutott egy kis víz a tájba!

cs3-szerkeszto

Kiderült, mennyivel nőhetnek jövőre a szentesi, csongrádi és kisteleki nyugdíjak

cs3-szerkeszto

Magyar Péterék a házi kedvencekre is adót akarnak kivetni

cs3-szerkeszto

Itt a fordulat, súlyos bajban a Tisza: már a Medián is a Fidesz erősödését méri

cs3-szerkeszto

Derekegyházi KDNP: A legkiszolgáltatottabbakra csapna le először a TISZA! 

cs3-szerkeszto

Szijjártó Péter: az elmúlt évek válságaira Brüsszel rossz, míg Magyarország jó válaszokat adott

cs3-szerkeszto