Belföld

A NAV felméri az adózók véleményét az online ügyintézésről

Woman working on laptop online

A Nemzeti Adó- és Vámhivatal (NAV) felméri az adózók véleményét az online ügyintézésről, a visszajelzések segítik a hivatalt ügyintézői felületeinek fejlesztésében – közölte a hivatal pénteken az MTI-vel.

    A közleményben kiemelték, a hatóság arra kíváncsi, hogy az ügyfelek milyen ügyeket intéznének online, melyik felületet használnák a legszívesebben, például az interneten elérhető ügyfélportált, vagy az applikációt, a NAV-Mobilt, vagy mindkettőt.
    A kérdőív olyan adóügyeket sorol fel, amelyek a legtöbb adózó életében előfordulhatnak.
    Fontos, hogy minél több visszajelzést, információt kapjanak az adózók elképzeléseiről, mert ezek hatással lehetnek a jövő fejlesztéseire – írják a közleményben.
    A kérdőív a NAV honlapján a
https://nav.gov.hu/oldalak/adokonzultacio-felmeres linken érhető el – közölte a Nemzeti Adó- és Vámhivatal.

MTI

A kiemelt kép illusztráció/Envato Elements



- Hirdetés -

Hasonló bejegyzések

Orbán Viktor: Készen állunk az amerikai és orosz elnök tervezett találkozójára!

cs3_szerk2

Első alkalommal szervezett országos jótékonysági akciót a Magyar Pékszövetség a Kenyér világnapján

cs3_szerk2

Orbán Viktor: el a kezekkel a nyugdíjaktól!

cs3_szerk2

Itt a nagy bejelentés: már készülőben az újabb Orbán-Trump találkozó + VIDEÓ!

cs3_szerk2

Túl magasak a nyugdíjak, csökkenteni kell őket – a nyugdíjak megadóztatásáról beszél a Tisza-közeli közgazdász

cs3_szerk2

Magyar Péter új egészségügyi tanácsadója megszüntetné az ingyenes ellátást, és elvenné az orvosok béremelését

cs3_szerk2

Navracsics Tibor: egyre erősebb az együttműködés a kormány és az önkormányzatok között

cs3_szerk2

Őszi átállás, amikor testünk és lelkünk is alkalmazkodni próbál

cs3_szerk2

Donald Trump pár perccel a békemegállapodás után: „Orbán Viktor remek vezető”

cs3_szerk2