Belföld

A NAV felméri az adózók véleményét az online ügyintézésről

Woman working on laptop online

A Nemzeti Adó- és Vámhivatal (NAV) felméri az adózók véleményét az online ügyintézésről, a visszajelzések segítik a hivatalt ügyintézői felületeinek fejlesztésében – közölte a hivatal pénteken az MTI-vel.

    A közleményben kiemelték, a hatóság arra kíváncsi, hogy az ügyfelek milyen ügyeket intéznének online, melyik felületet használnák a legszívesebben, például az interneten elérhető ügyfélportált, vagy az applikációt, a NAV-Mobilt, vagy mindkettőt.
    A kérdőív olyan adóügyeket sorol fel, amelyek a legtöbb adózó életében előfordulhatnak.
    Fontos, hogy minél több visszajelzést, információt kapjanak az adózók elképzeléseiről, mert ezek hatással lehetnek a jövő fejlesztéseire – írják a közleményben.
    A kérdőív a NAV honlapján a
https://nav.gov.hu/oldalak/adokonzultacio-felmeres linken érhető el – közölte a Nemzeti Adó- és Vámhivatal.

MTI

A kiemelt kép illusztráció/Envato Elements



- Hirdetés -

Hasonló bejegyzések

Orbán Viktor: meg kell akadályozni, hogy az európaiak belemeneteljenek a háborúba

cs3-szerkeszto

Vármegyénkben is sorra szűnnek meg a Tisza-szigetek

cs3-szerkeszto

Orbán Viktor: Ursula von der Leyen megint plusz pénzt kért Ukrajna és a háború finanszírozására

cs3-szerkeszto

Az ukrajnai aranyozott WC és a magyarországi uniós források összefüggése – Szénászky Zsolt véleménye + VIDEÓ!

cs3-szerkeszto

Ötszázöt millió forintnyi adomány gyűlt össze az Élelmiszerbank hétvégi akcióján

cs3-szerkeszto

Orbán Viktor: Brüsszelben nagy a baj

cs3-szerkeszto

Leállt a fél internet, magyar oldalak is elérhetetlenné váltak

cs3-szerkeszto

8-ról 10 százalékpontra nőtt a Fidesz előnye

cs3-szerkeszto

Lehet választani: a kormány beállt a vállalkozók mellé, Magyar Péterék viszont már most azon gondolkoznak, miként csatornázzák el tőlük a pénzt

cs3-szerkeszto