Belföld

A NAV felméri az adózók véleményét az online ügyintézésről

Woman working on laptop online

A Nemzeti Adó- és Vámhivatal (NAV) felméri az adózók véleményét az online ügyintézésről, a visszajelzések segítik a hivatalt ügyintézői felületeinek fejlesztésében – közölte a hivatal pénteken az MTI-vel.

    A közleményben kiemelték, a hatóság arra kíváncsi, hogy az ügyfelek milyen ügyeket intéznének online, melyik felületet használnák a legszívesebben, például az interneten elérhető ügyfélportált, vagy az applikációt, a NAV-Mobilt, vagy mindkettőt.
    A kérdőív olyan adóügyeket sorol fel, amelyek a legtöbb adózó életében előfordulhatnak.
    Fontos, hogy minél több visszajelzést, információt kapjanak az adózók elképzeléseiről, mert ezek hatással lehetnek a jövő fejlesztéseire – írják a közleményben.
    A kérdőív a NAV honlapján a
https://nav.gov.hu/oldalak/adokonzultacio-felmeres linken érhető el – közölte a Nemzeti Adó- és Vámhivatal.

MTI

A kiemelt kép illusztráció/Envato Elements



- Hirdetés -

Hasonló bejegyzések

Itt a történelmi nap: ma találkozik Orbán Viktor és Donald Trump a Fehér Házban

cs3-szerkeszto

Orbán Viktor: ma azért utazunk Washingtonba, hogy Trump elnökkel új fejezetet nyissunk a magyar-amerikai kapcsolatokban

cs3-szerkeszto

A hétvégén nem lesz elérhető a Digitális Állampolgár mobilalkalmazás és a Központi Azonosítási Ügynök

cs3-szerkeszto

Márki-Zay Péter szerint akár pszichopata is lehetne, a 444.hu szerint pedig „MP f***sz”

cs3-szerkeszto

Lebukott Magyar Péter: kiszivárgott a Tisza App fejlesztőinek belső levelezése

cs3-szerkeszto

Orbán Viktor megerősítette: Január elsejétől, több lépésben, bevezetik a 14. havi nyugdíjat!

cs3-szerkeszto

Alapjogokért Központ: Októberben is győzött a Fidesz a Tisza Párttal szemben

cs3-szerkeszto

A Tisza Párt adópolitikai szakértője elismerte: Magyar Péterék szűkítenék az adójóváírást

cs3-szerkeszto

Kiszivárogtak az adatok az interneten? – Így védhetjük meg magunkat és egymást!

cs3-szerkeszto