Belföld

A NAV felméri az adózók véleményét az online ügyintézésről

Woman working on laptop online

A Nemzeti Adó- és Vámhivatal (NAV) felméri az adózók véleményét az online ügyintézésről, a visszajelzések segítik a hivatalt ügyintézői felületeinek fejlesztésében – közölte a hivatal pénteken az MTI-vel.

    A közleményben kiemelték, a hatóság arra kíváncsi, hogy az ügyfelek milyen ügyeket intéznének online, melyik felületet használnák a legszívesebben, például az interneten elérhető ügyfélportált, vagy az applikációt, a NAV-Mobilt, vagy mindkettőt.
    A kérdőív olyan adóügyeket sorol fel, amelyek a legtöbb adózó életében előfordulhatnak.
    Fontos, hogy minél több visszajelzést, információt kapjanak az adózók elképzeléseiről, mert ezek hatással lehetnek a jövő fejlesztéseire – írják a közleményben.
    A kérdőív a NAV honlapján a
https://nav.gov.hu/oldalak/adokonzultacio-felmeres linken érhető el – közölte a Nemzeti Adó- és Vámhivatal.

MTI

A kiemelt kép illusztráció/Envato Elements



- Hirdetés -

Hasonló bejegyzések

Az NB I gólkirálya már szavazott: Böde Dániel is a VOKS2025-re buzdít! 

cs3_szerk2

Brüsszel meghajolt: megszűnik a Magyarország elleni túlzottdeficit-eljárás

cs3_szerk2

NAK: Ukrajna uniós csatlakozásával a magyar gazdák támogatást, piacot és megélhetést veszítenének

cs3_szerk2

Összefogás Székelyföldért: eddig több mint 82 millió forint gyűlt össze – Orbán Viktor: A kormány megduplázza a befolyt felajánlásokat

cs3_szerk2

Kapu Tibor várhatóan június 10-én indul a Nemzetközi Űrállomásra

cs3_szerk2

Orbán Viktor: Trump elnöksége visszaadta a reményt a világnak

cs3_szerk2

Agrárkamara: a fiatal gazdáknak is elérhetővé teszik az ingyenes pályázatírási szolgáltatást

cs3_szerk2

Hiába utazott “román földre” a Tisza szentesi vezére is, ez sem segített Magyar Péteren

cs3_szerk2

Lehull a nemzeti álarc: nem tudta a Tisza Párt embere, hogy hangzik a Szózat

cs3_szerk2