Belföld

Emelkednek a családi ellátások összegei

Family at home

A minimálbér emelkedésével együtt nőnek januártól a családi támogatások összegei – közölte a Kulturális és Innovációs Minisztérium családokért felelős államtitkára kedden a közösségi oldalán.

    Hornung Ágnes arról írt, hogy a gyermekgondozási díj (gyed) maximális összege bruttó 324.800 forintra nő, a diplomás gyed az alapképzésben résztvevő hallgatóknál bruttó 162.400 forintra, a mesterképzésben résztvevők esetében bruttó 207.480 forintra emelkedik.
    A gyermekek otthongondozási díja (gyod) bruttó 232 ezer forint lesz januártól – jelezte az államtitkár.

MTI



- Hirdetés -

Hasonló bejegyzések

Gyanúsított lett Magyar Péter a telefonlopási ügyében, vallomást is tett

cs3-szerkeszto

Ismét emelkedett a benzin ára

cs3-szerkeszto

Kemény üzenetet kapott Magyar Péter: a Fidesz szerint a Tisza falnak vezette a gazdaságot, most adót emelne – ez magyar munkahelyekbe fog kerülni

cs3-szerkeszto

Adóemelést jelentett be Magyar Péter, duplájára emelik a KATA után fizetendőt

cs3-szerkeszto

Itt vannak az újabb javaslatok: emelnék a nyugdíjkorhatárt, törölnék a rezsicsökkentést

cs3-szerkeszto

Nincs nemzetbiztonsági kockázata Szijjártó Péter BYD-s munkavállalásának

cs3-szerkeszto

Rabosíthatják Magyar Pétert: példátlan helyzetbe kerülhet a hivatalban lévő miniszterelnök

cs3-szerkeszto

Óriásit nyert a Fidesz az időközi választáson

cs3-szerkeszto

Kata-adóemelés: itt a bizonyíték a Tisza tervéről – egyáltalán nem erről volt szó, a kormány totálisan mást ígért magyarok millióinak

cs3-szerkeszto