Belföld

Emelkednek a családi ellátások összegei

Family at home

A minimálbér emelkedésével együtt nőnek januártól a családi támogatások összegei – közölte a Kulturális és Innovációs Minisztérium családokért felelős államtitkára kedden a közösségi oldalán.

    Hornung Ágnes arról írt, hogy a gyermekgondozási díj (gyed) maximális összege bruttó 324.800 forintra nő, a diplomás gyed az alapképzésben résztvevő hallgatóknál bruttó 162.400 forintra, a mesterképzésben résztvevők esetében bruttó 207.480 forintra emelkedik.
    A gyermekek otthongondozási díja (gyod) bruttó 232 ezer forint lesz januártól – jelezte az államtitkár.

MTI



- Hirdetés -

Hasonló bejegyzések

Elképesztő öngólt lőtt Magyar Péter, átutalási bizonylatokkal próbált meg beleállni Varga Juditba

cs3-szerkeszto

Aki Márton-napon libát nem eszik, egész évben éhezik – ma van a libalakoma és az újbor ünnepe!

cs3-szerkeszto

Alaposan megalázta Magyar Pétert az óbégatást megunó német kancellár

cs3-szerkeszto

Lebuktak Unger Annáék: az NVVH bődületes hazugságot állított Seszták Miklósról – egy szó sem volt igaz a 9 milliárd forintot rejtő széfekről

cs3-szerkeszto

Levéltáros szakszervezet: politikai nyomás vezetett az ügynökakták hibás nyilvánosságra kerüléséhez

cs3-szerkeszto

Kijöttek a friss adatok: gyorsul az infláció Magyarországon, véget ért a kedvező dezinflációs időszak

cs3-szerkeszto

Orbán Viktor: Amikor a kormánynak valami kínos, az ÁVH lép

cs3-szerkeszto

Több hullámban érkezik csapadék a héten

cs3-szerkeszto

Eddig bírták: 4 helyettes államtitkár és 1 államtitkár is távozik a kormányból

cs3-szerkeszto