Gazdaság

Yettel: akadozott a mobilszolgáltatás, az ügyfelek indítsák újra a telefonjukat

Akadozott a Yettel szolgáltatása szombat délelőtt, de a vállalat szerint már elhárították a problémát, és azt kérik, hogy az ügyfelek indítsák újra a készüléküket, vagy helyezzék azokat repülőgép üzemmódba, majd vissza.

    Egyed Gábor, a Yettel Magyarország Zrt. senior PR tanácsadója azt közölte az MTI érdeklődésére, hogy tervezett karbantartás során nem várt fejlemény lépett fel, emiatt egyes ügyfeleik akadozást tapasztalhattak a szolgáltatásban. Hozzátette: a hibát elhárították.



- Hirdetés -

Hasonló bejegyzések

Nagy győzelem: megkezdődött az uniós források folyósítása Magyarországnak

Szabó Viktor

Nagy Márton: brutálisan hatékonyak a kormányzati intézkedések, a kormány már októberre egy számjegyűre csökkentheti a szankciós inflációt

Szabó Viktor

A régióban elsőként Magyarországon nyitott a Shell LNG-töltőállomást

cs3_admin

Belarusz és Magyarország a nehézségek ellenére dolgozik az együttműködés fejlesztésén

cs3_admin

5 milliárd forintért vásárolnak vetőmagot a kiskertekbe

cs3_admin

Húsvét – Szombattól várhatók a legforgalmasabb napok az üzletekben

cs3_admin

Már nem lassítja az értékesítést a csiphiány

cs3_admin

A magyar gazdaság egyik húzóágazata lehet az IKT-szektor

Pászti Dániel

Kivonul Magyarországról a Jófogás és a Használtautó.hu tulajdonosa

Pászti Dániel