Gazdaság

Yettel: akadozott a mobilszolgáltatás, az ügyfelek indítsák újra a telefonjukat

Akadozott a Yettel szolgáltatása szombat délelőtt, de a vállalat szerint már elhárították a problémát, és azt kérik, hogy az ügyfelek indítsák újra a készüléküket, vagy helyezzék azokat repülőgép üzemmódba, majd vissza.

    Egyed Gábor, a Yettel Magyarország Zrt. senior PR tanácsadója azt közölte az MTI érdeklődésére, hogy tervezett karbantartás során nem várt fejlemény lépett fel, emiatt egyes ügyfeleik akadozást tapasztalhattak a szolgáltatásban. Hozzátette: a hibát elhárították.

- Hirdetés -

Hasonló bejegyzések

Megvan a fejlődési potenciál a szójaágazatban

cs3_admin

A borászati ágazat munkáját segítő új intézkedéscsomag született

cs3_admin

Ezután is szabályozott keretek között fog zajlani a fakitermelés

cs3_admin

A sikeres mezőgazdaság jövője a digitalizáció és a robotizáció

cs3_admin

Nagy István: A gazdák az aszályban is számíthatnak a kormányra

cs3_admin

Magyarország a 22. a digitális fejlettséget mérő uniós index szerint

cs3_admin

44 százalékkal csökkent a műtrágya-értékesítés Magyarországon

cs3_admin

Euróban és dollárban is fizethetnek adót a cégek

cs3_admin

400 milliárd forintos gigaberuházás keretében új gyártósorokat telepít Kecskemétre a Mercedes

cs3_admin

Honlapunk megfelelő működéséhez „sütiknek” nevezett adatfájlokat (angolul: cookie) kell elhelyeznünk számítógépén, Ön bármikor módosíthatja ezeket a beállításokat a böngészőjében. Elfogadom Olvasd tovább