Gazdaság

Yettel: akadozott a mobilszolgáltatás, az ügyfelek indítsák újra a telefonjukat

Akadozott a Yettel szolgáltatása szombat délelőtt, de a vállalat szerint már elhárították a problémát, és azt kérik, hogy az ügyfelek indítsák újra a készüléküket, vagy helyezzék azokat repülőgép üzemmódba, majd vissza.

    Egyed Gábor, a Yettel Magyarország Zrt. senior PR tanácsadója azt közölte az MTI érdeklődésére, hogy tervezett karbantartás során nem várt fejlemény lépett fel, emiatt egyes ügyfeleik akadozást tapasztalhattak a szolgáltatásban. Hozzátette: a hibát elhárították.

- Hirdetés -

Hasonló bejegyzések

Az első negyedévben 8,2 százalékkal nőtt a gazdaság teljesítménye

cs3_admin

Elengedhetetlen tovább növelni a mezőgazdaság digitális átállását

cs3_admin

Gumiabroncs-kereskedelemmel foglalkozó, adócsaló bűnbandát számoltak fel

cs3_admin

Újra felütötte a fejét a madárinfluenza Bács-Kiskun megyében

cs3_admin

115 új villamos mozdonyt vesz a MÁV-Start

cs3_admin

Már a szalámit is hamisítják

cs3_admin

Vetőmaggal segíti a kárpátaljai gazdákat az Agrárminisztérium

cs3_admin

Lisztet hívott vissza a forgalomból a Nébih

cs3_admin

Magyarországra is érkeztek szalmonellával szennyezett Kinder csokoládétermékek

cs3_admin

Honlapunk megfelelő működéséhez „sütiknek” nevezett adatfájlokat (angolul: cookie) kell elhelyeznünk számítógépén, Ön bármikor módosíthatja ezeket a beállításokat a böngészőjében. Elfogadom Olvasd tovább