Gazdaság

Yettel: akadozott a mobilszolgáltatás, az ügyfelek indítsák újra a telefonjukat

Akadozott a Yettel szolgáltatása szombat délelőtt, de a vállalat szerint már elhárították a problémát, és azt kérik, hogy az ügyfelek indítsák újra a készüléküket, vagy helyezzék azokat repülőgép üzemmódba, majd vissza.

    Egyed Gábor, a Yettel Magyarország Zrt. senior PR tanácsadója azt közölte az MTI érdeklődésére, hogy tervezett karbantartás során nem várt fejlemény lépett fel, emiatt egyes ügyfeleik akadozást tapasztalhattak a szolgáltatásban. Hozzátette: a hibát elhárították.

- Hirdetés -

Hasonló bejegyzések

A magyar gazdák támogatásai az idén is biztosítottak

cs3_admin

Varga Mihály: Magyarország sikeresen bocsátott ki devizakötvényeket

cs3_admin

Magyarországon évente mintegy 200 ezer hektoliter pezsgőt állítanak elő

cs3_admin

Erősödött a forint pénteken a főbb devizákkal szemben a bankközi piacon és nagy nyereséggel fejezi be a hetet is

cs3_admin

Az online üzletek 43 százaléka uniós szabályokat sértett az adventi időszakban

cs3_admin

Megválasztották az ország legjobb pálinkáit

cs3_admin

Meghosszabbította az agrártárca a tanyafejlesztési pályázatot

cs3_admin

Megvan a fejlődési potenciál a szójaágazatban

cs3_admin

A borászati ágazat munkáját segítő új intézkedéscsomag született

cs3_admin

Honlapunk megfelelő működéséhez „sütiknek” nevezett adatfájlokat (angolul: cookie) kell elhelyeznünk számítógépén, Ön bármikor módosíthatja ezeket a beállításokat a böngészőjében. Elfogadom Olvasd tovább