Gazdaság

Yettel: akadozott a mobilszolgáltatás, az ügyfelek indítsák újra a telefonjukat

Akadozott a Yettel szolgáltatása szombat délelőtt, de a vállalat szerint már elhárították a problémát, és azt kérik, hogy az ügyfelek indítsák újra a készüléküket, vagy helyezzék azokat repülőgép üzemmódba, majd vissza.

    Egyed Gábor, a Yettel Magyarország Zrt. senior PR tanácsadója azt közölte az MTI érdeklődésére, hogy tervezett karbantartás során nem várt fejlemény lépett fel, emiatt egyes ügyfeleik akadozást tapasztalhattak a szolgáltatásban. Hozzátette: a hibát elhárították.



- Hirdetés -

Hasonló bejegyzések

Orbán Viktor: Magyarország elemi érdeke, hogy kitartson az ukrán EU-tagságot elutasító álláspontja mellett

kissferenc

Szijjártó Péter: Magyarország és Franciaország stratégiai területeken erősíti tovább az együttműködését

kissferenc

BYD: a szegedi gyár építése a tervek szerint halad

kissferenc

A bitcoin történelmi csúcson, 89 ezer dollár fölött

cs3_szerk2

Januárban ismét nyugdíjemelés lesz

kissferenc

Pölöskei Gáborné: egyre több fiatal választja a megújult szakképzést

kissferenc

Csökkent az álláskeresők száma Magyarországon – növekedett a nők foglalkoztatása

cs3_szerk5

Újabb két kínai autómárka jelenik meg Magyarországon

cs3_szerk2

Nagy győzelem: megkezdődött az uniós források folyósítása Magyarországnak

cs3_szerk2