Gazdaság

Yettel: akadozott a mobilszolgáltatás, az ügyfelek indítsák újra a telefonjukat

Akadozott a Yettel szolgáltatása szombat délelőtt, de a vállalat szerint már elhárították a problémát, és azt kérik, hogy az ügyfelek indítsák újra a készüléküket, vagy helyezzék azokat repülőgép üzemmódba, majd vissza.

    Egyed Gábor, a Yettel Magyarország Zrt. senior PR tanácsadója azt közölte az MTI érdeklődésére, hogy tervezett karbantartás során nem várt fejlemény lépett fel, emiatt egyes ügyfeleik akadozást tapasztalhattak a szolgáltatásban. Hozzátette: a hibát elhárították.



- Hirdetés -

Hasonló bejegyzések

A bitcoin történelmi csúcson, 89 ezer dollár fölött

cs3_szerk2

Januárban ismét nyugdíjemelés lesz

kissferenc

Pölöskei Gáborné: egyre több fiatal választja a megújult szakképzést

kissferenc

Csökkent az álláskeresők száma Magyarországon – növekedett a nők foglalkoztatása

cs3_szerk5

Újabb két kínai autómárka jelenik meg Magyarországon

cs3_szerk2

Nagy győzelem: megkezdődött az uniós források folyósítása Magyarországnak

cs3_szerk2

Nagy Márton: brutálisan hatékonyak a kormányzati intézkedések, a kormány már októberre egy számjegyűre csökkentheti a szankciós inflációt

cs3_szerk2

A régióban elsőként Magyarországon nyitott a Shell LNG-töltőállomást

cs3_admin

Belarusz és Magyarország a nehézségek ellenére dolgozik az együttműködés fejlesztésén

cs3_admin