Kistelek

Szén-monoxid-mérgezés Kisteleken

Woman and man workers suffocating at the construction site.

Két ember szenvedett szén-monoxid-mérgezést kedden Kisteleken, a Diófa utcában – adta hírül a megyei katasztrófavédelmi igazgatóság a honlapján.

A mérgező gáz jelenlétét a kisteleki tűzoltók mérőműszerei is kimutatták a lakás helyiségeiben. Az egység azonnal értesítette a gázszolgáltató munkatársait, akik a hibás készülékeket kizárták a szolgáltatásból.  

Szerencsére jól működő szén-monoxid érzékelő is volt a házban, mely bejelzett, így az ott lakók elkerülték a nagyobb bajt, de egy gyermek és egy férfi így is rosszul lett, őket orvosi ellátásban kellett részesíteni.

A kiemelt kép illusztráció.

- Hirdetés -

Hasonló bejegyzések

Bemutatták a kisteleki iskolafelújítási projektet

cs3_admin

A csúcsidényt záró Ádám Martin ismét Kistelekre látogatott.

cs3_admin

Az autó a belső- és külső szalagkorlátnak is neki csapódott, majd három keréken sodródott tovább az M5-ösön

cs3_admin

Kigyulladt egy üzem épületének teteje Kisteleken

cs3_admin

Kisteleken debütált a GCreload zenekar

cs3_admin

Befejeződött a teherautó műszaki mentése az M5-ösön

cs3_admin

Teherautó és egy személygépkocsi ütközött Kisteleknél

cs3_admin

Egy kisteherautó borult fel az M5-ös autópályán Kistelek határában

cs3_admin

Kisteleken rendezték a Lábtoll-labda Diákolimpia V-VI. korcsoportok országos döntőjét

cs3_admin

Honlapunk megfelelő működéséhez „sütiknek” nevezett adatfájlokat (angolul: cookie) kell elhelyeznünk számítógépén, Ön bármikor módosíthatja ezeket a beállításokat a böngészőjében. Elfogadom Olvasd tovább