A sportközgazdász elmondta: az OTP Bank Liga nézőszáma tizenhárom százalékkal nőtt a 2018–2019-es idényben, átlagban 3281 szurkoló nézte az élvonalbeli mérkőzéseket, s a drukkerek negyven százaléka a Ferencváros hazai mérkőzéseire járt. A találkozókat átlagban 211 ezren nézték meg a televízióban, ezt kedvezőnek tartja Muszbek Mihály. A hazai jegyárképzésről azonban rossz véleménnyel van: nem tartja jó iránynak, hogy egyes klubok néhány száz forintos belépőket kínálnak.
„Hangsúlyozni szeretném, hogy aminek nincs ára, annak nincs értéke – így a sportközgazdász. – Nem lehet egy doboz sör áráért kétszer tizenegy játékost edzőstől, pályástul fenntartani. Ez a bűne annak a sportfinanszírozásnak, amely azt mondja, hogy a közpénz kiszorítja a piaci pénzt. A közpénznek a piacépítést kell szolgálnia.”
- Hirdetés -