Az állami informatikai háttérrendszerekben november 7-én, pénteken 15 óra és november 10-én, hétfőn 6 óra között előre ütemezett karbantartást végeznek – közölte az Energiaügyi Minisztérium (EM) csütörtökön.
Közleményük szerint a munkálatok során egyes elektronikus ügyintézési és azonosítási szolgáltatások – Digitális Állampolgár mobilalkalmazás, Központi Azonosítási Ügynök (KAÜ) – időszakosan nem lesznek elérhetők.
Hozzátették, hogy az eRecepteket ebben az időszakban is akadálytalanul ki lehet majd váltani.
A szakemberek minden szükséges lépést megtesznek a szolgáltatások gyors helyreállításáért – írták.
Jelezték azt is, hogy a karbantartás miatt november 7-én, pénteken 14 órától szünetel az ügyintézés a kormányablakokban.
A Központi Kormányablakban kizárólag azonnali és sürgősségi eljárásban igényelt útlevelek átvételére lesz lehetőség a hétvége folyamán.
Az ügyfélkiszolgálás tervezetten november 10-én hétfőtől a megszokott működési rend szerint folytatódik – áll a közleményben.
- Hirdetés -
