Belföld

Jövőre is folytatódik az agrárkamara zöldség- és gyümölcsfogyasztást ösztönző kampánya

Fruits

Újabb három évig, Frissesség Ereje néven új arculattal és megújult kabalafigurákkal folytatódik jövőre a Nemzeti Agrárgazdasági Kamara (NAK) zöldség- és gyümölcsfogyasztást ösztönző Európai friss kalandok edukációs kampánya – közölte a NAK kedden az MTI-vel.

    Közleményük szerint a kampány a következő három évben is francia és belga szakmai szervezetek együttműködésével, uniós támogatásból valósul meg, a zöldség- és gyümölcsfogyasztás, valamint a hazai termékek iránti kereslet ösztönzése érdekében. Az 7 millió euró költségvetésű, három tagországban megvalósuló program finanszírozását az Európai Unió (EU) 80 százalékban vállalja, az agrárkamara a magyarországi programok végrehajtásához 1,2 millió euró támogatásban részesül.
    A program továbbra is elsősorban a családokat és a gyermekeket célozza meg, mert a NAK szerint fontos, hogy minél több szülő, nagyszülő ismerje meg a zöldségek, gyümölcsök jótékony hatásait, és építse be ezeket a gyermekek étrendjébe.
    Az elkövetkező három évben bővítik a gyerekek célcsoportját: az eddigi 6-14 évesek mellett a 14-18 éves középiskolás korosztályt is szeretné megszólítani a kampány, elsősorban a közösségi média felületein. Ezt azzal magyarázzák, hogy az Egészségügyi Világszervezet (WHO) friss adatai szerint ebben a korcsoportban évről évre jelentősen csökken a napi rendszerességgel zöldséget- és gyümölcsöt fogyasztók aránya.
    Magyarországon az uniós országok közül az egyik legalacsonyabb a zöldség- és gyümölcsfogyasztás: a WHO által javasolt napi minimum 400 gramm helyett a magyarok átlagosan csak 260 grammot fogyasztanak – tették hozzá.
    Kitértek arra is, hogy a korábban sikeres programelemek folytatódnak a következő időszakban is, a legnézettebb magyar gyerekcsatornákon új epizódokkal jön az animációs minisorozat, Frutti és Veggi a roadshow során az ország számos pontján várja majd a családokat, és ismét lesz lehetőség zöldség-gyümölcs kóstolásra a legnagyobb áruházláncok boltjaiban.

MTI



- Hirdetés -

Hasonló bejegyzések

Újabb szarvasmarhatelepen igazolták a ragadós száj- és körömfájás vírusát

cs3_szerk2

Amerikai külügyminisztérium: az Egyesült Államok külpolitikai érdekeivel ellentétes volt a Rogán Antal elleni korábbi szankciós intézkedés

cs3_szerk2

Orbán Viktor: Brüsszel és a Tisza Párt azon dolgoznak együttes erővel, hogy Magyarország sikertelen ország legyen

cs3_szerk2

Kocsis Máté: petíció indul, hogy “az árulók tűnjenek el a közéletből!”

cs3_szerk2

Orbán Viktor: a Tisza párt és Brüsszel összeesküdött a magyarok ellen

cs3_szerk2

Sokan várták ezt a bejelentést: folytatódnak az árletörések! + VIDEÓ!

cs3_szerk2

Azzal büszkélkedik a Tisza, hogy egyelőre megakadályozták a kórházak, közszolgáltatások, szociális szolgáltatások fejlesztését

cs3_szerk2

Színes egyéniség: szivárványos zászló alatt vonult Varga Ferenc

cs3_szerk2

Hét éve ilyenkor már kígyóztak a kígyók + VIDEÓ!

cs3_szerk2