Csongrád

Kigyulladt egy családi ház Csongrádon

match flame the moment it is lit in front of dark background

Hétfőn kora délután Csongrádon, a Katona József utcában egy lakóépület két szobája gyulladt ki. adta hírül a megyei katasztrófavédelmi igazgatóság a honlapján.

A helyszínre érkező szentesi és csongrádi tűzoltók eloltották a tüzet. Az épület lakhatatlanná vált, az ott lakók elhelyezéséről a helyi önkormányzat gondoskodott.

A kiemelt kép illusztráció

– Hirdetés –

Hasonló bejegyzések

Körös-toroki Oxigénfalós sikerek a Balatonnál

cs3_admin

Csongrádi díjazottak a Magyar Vöröskereszt megyei szervezetének díszünnepségén

cs3_admin

Újra segítenek az önkéntesek Csongrádon

cs3_admin

Megújult a a Csongrádi Alkotóház Műterem épülete

cs3_admin

Visszaállítja az eredeti menetrendet a Szentes–Kiskunfélegyháza vonalon a MÁV

cs3_admin

Újabb csongrádi bejelentett lakcímmel rendelkező személyt diagnosztizáltak koronavírussal

cs3_admin

A 10. emeleti lakásba csak a tűzoltók tudtak bejutni Csongrádon, a beteg meghalt

cs3_admin

A Muzsikás Együttes Csongrádon

cs3_admin

Megvan az első koronavírussal fertőzött Csongrádon

cs3_admin

Honlapunk megfelelő működéséhez „sütiknek” nevezett adatfájlokat (angolul: cookie) kell elhelyeznünk számítógépén, Ön bármikor módosíthatja ezeket a beállításokat a böngészőjében. Elfogadom Olvasd tovább