Csongrád

Tűz ütött ki Csongrádon egy fatároló épületben

match flame the moment it is lit in front of dark background

Tűz ütött ki kedden egy melléképületben Csongrádon, a Szent Imre utcában – közölte a megyei katasztrófavédelmi igazgatóság.

Fa égett a mintegy tizenhat négyzetméter alapterületű tárolóban. A lángokat, a katasztrófavédelmi műveleti szolgálat irányítása mellett elfojtották a csongrádi hivatásos tűzoltók.

Forrás: szegedma.hu


- Hirdetés -

Hasonló bejegyzések

Csongrádon is öröm volt gyereknek lenni a hétvégén

Szabó Viktor

Az apákat és a nagyapákat ünnepelték a csongrádi oviban

Szabó Viktor

A szentesi és a csongrádi gyógyfürdő is az ország legolcsóbbjai között van

Szabó Viktor

Szalay-Bobrovniczky Kristóf Csongrádon: fel kell gyorsítani a haderő fejlesztését

Szabó Viktor

Óriási büszkeség: csongrádi lovasember lett az év tenyésztője

Szabó Viktor

Csongrádon kötött ki a szállodahajó, amiről hozunk pár érdekességet!

Szabó Viktor

Mekkorát szól a verdád? Autóhifis találkozót szerveztek Csongrádon

Szabó Viktor

Hiányzott már az eső? Visszatérnek a zivatarok, kiadták a riasztást!

Szabó Viktor

Csongrád saját forrásból is küzd a szúnyogok ellen

Szabó Viktor

Honlapunk megfelelő működéséhez „sütiknek” nevezett adatfájlokat (angolul: cookie) kell elhelyeznünk számítógépén, Ön bármikor módosíthatja ezeket a beállításokat a böngészőjében. Elfogadom Olvasd tovább