Rendkívül büszkék vagyunk Rideg-Fekete Mártára, aki a “Jobb Veled a Világ Alapítvány” Boldogságóra Pedagógus Nagykövete lett.
A Jobb Veled a Világ Alapítvány 10 éve indította útjára a pozitív pszichológia alapjaira épített érzelmi intelligencia fejlesztő Boldogságóra Programját, amely mára közel 1500 óvodában és iskolában a mindennapok fontos része.
A programban már több mint 7000 pedagógus vesz részt, közülük választottak ki országosan 30-at, akik nemcsak mindennapi munkájuk során képviselik ezt az egyedülálló élménypedagógia módszert, hanem például szakmai napok szervezésében és műhelymunkákban vesznek részt, a helyi közösséget megszólító programokat szerveznek a Boldogságóra Program témakörei mentén.
Rideg-Fekete Márta, a Csongrádi Batsányi János Gimnázium és Kollégium boldogságórás pedagógusa, az iskolai program elindítója, résztvevője és képviselője a 2019/2020-as tanév óta.
„Iskolámban mesterpedagógus szakértőként, angol-ének-zene szakos tanárként és osztályfőnökként is tevékenykedem. Az elmúlt években a saját osztályommal vállaltam a programban való aktív részvételt, valamint az elmúlt 3 évben már intézményi koordinátorként is segítettem kollégáim és a pályázatba bekapcsolódó osztályok mindennapi munkáját. Az utóbbi években iskolánk már többször is elnyerte az Örökös Boldog Iskola titulust, illetve boldogságórás pedagógusként is kaptam már elismerő okleveleket több hónapban végzett kimagasló tevékenységeimért. Az általam vezetett osztály is többször volt már a hónap csoportja kitüntetettje. Ének-zene szakos tanárként is fontosnak tartom a mentális, testi, lelki jóllét megvalósulását, így maximálisan tudok azonosulni a program céljával, ennek küldetéstudatával. Igyekszem a saját életemmel is jó példát mutatni diákjaimnak, a szülőknek, egyúttal a kollégáimnak is, hiszen fontos a hitelesség és az a fajta tudatosság, amivel a Boldogságóra Programot képviselhetem szívvel-lélekkel” – írja bemutatkozójában a pedagógus.
A Jobb Veled A Világ Alapítvány által 10 éve elindított Boldogságóra Programja mára az ország egyik legnagyobb civil szervezésű oktatási kezdeményezése, amely már a határainkon túli magyarlakta területek számos oktatási intézményében is nagy népszerűségnek örvend. Az egyedülálló módszertan mind a tanárok, mind a gyermekek lelki jóllétével foglalkozik, sőt a szülők bevonására is lehetőséget nyújt. Jó kiegészítője lehet az óvodai vagy iskolai munkának, hiszen segítségével lehetőség nyílik arra, hogy a hagyományos tudásmegosztást és az életben szükséges személyes és szociális kompetenciák fejlesztését összhangba hozzák.